Meyasmamma

Alla inlägg under juni 2010

Av Josefin Vestlund - 29 juni 2010 09:16

Äntligen är det sommar :)

Så skönt, Meya är på dagis, hoppas bara hon klarar av dagen, hon är så tät. jäkla astma som inte vill ge med sig :( hon har legat och skrikit hela natten över magsmärta :( Känns så jobbigt då man inte kan göra ngt åt det.. blir de inte bättre inatt så åker vi på barnkliniken imorgon :)


Idag blir det jobb, sen ska vi nog fixa rutorna på bilen då älsklingen slutat :)

Själv slutar jag ca 4 :)


"En dag kommer vi att mötas igen, vi vet bara inte hur, när och var ? "



 

Av Josefin Vestlund - 26 juni 2010 23:51

Igår klev vi upp tidigt för att åka till Ramvik :) så vi var ca kl 10 hos mormor och vi får dirkekt för dom var startklar!:)

När vi kom dit så drog vi nästan direkt till hembyggsgården där vi skulle spendera en stund för att se på när midsommarstången gjordes å ställdes på plats :) jättefint var det :) vi har varit där några år irad nu! :) Sen fick meya fika, korv och se på då dom dansade runt stången :P men de bästa var nog fiskedammen ;)


Sen så har vi bara varit hos min kusin tills idag :) (for dit igår )

Haft de lugnt å skönt, druckit och ätit gott :) och idag har va varit å fiskat :) Ingen fisk, men de börjar man ju bli van vid :P

Kom hem vid ca 7 elle ngt :P meya somnade ca 21.15 och sen har jag sett nyaste wallander :) Kung, älskar dom :) nej nu ska ja sova :) Puss hej!


"I will always love you as i told you, but i cant be with you,

its harder that i thought it would be"<3


  


Det finns stunder då man har det jobbigt, då man mår dåligt, då man känner sig less, övergiven. då man bara tänker negativt. men då måste man försöka blunda och tänka om, tänka på det goda som finns i livet. Det man har. det finns alltid någon som har det värre så man ska inte klaga!

Dock är jag överlycklig över min familj! Att vi är så stark!

Meya & Honar ! Ni är allt för mig, utan er vill jag inte leva ! <3


Av Josefin Vestlund - 22 juni 2010 10:56

Godmorgon!

Jag har hunnit med att lämna lillfia på dagis, sen så har jag ringt å fråga vart mina betyg ska skickas eftersom ja vill ha rätta lönen :P

Sen så har jag hunnit med att bråka med mig själv över att jag inte förstått mig på time care. " att lägga sig tillgänglig för jobb " . så jag  fick ringa 10 samtal innan jag hittade vägen in där. men nu är de klart tror jag, förstår mig inte på den sidan, men men :)


Jag sitter nu å gruvar mig inför att ja ska ta tag i lägenheten :) stada upp lite och tvätta :)

De måste ju ske då meya är på dagis samtidigt som att de är då man vill njuta av lugnet :) men ja kanske hinner med det också :)

Ikväll blir det Norraberget och grillning med jobbet :)

Meya ska följa med så hon får leka av sig lite :)


Nej nu är det lika bra att jag signar ut för nu e tiden snart slut ;)

<3

Av Josefin Vestlund - 18 juni 2010 21:05

Meya var superövertrött nu ikväll å tokig som en j, jag vet inte vad, titta här :)



Av Josefin Vestlund - 18 juni 2010 20:57

Hejsan hoppsan. tänkte bara passa på att lägga in en video på

Meya å loke då dom " spelar fotboll" :)


Av Josefin Vestlund - 18 juni 2010 18:47

Av Josefin Vestlund - 18 juni 2010 18:38

Hejsan hejsan !

idag har jag jobbat på växthusstigen :) gick bra..

Sen kom jag hem vid kavrt i 5 och då var middagen nästan klar :) blev kyckling och ris :) Nu har jag tagit mig ett glas rosévin och ska bara njuta av min ledighet tills imrogon då jag jobbar igen! :) 8-17

Måste passa på att mysa med min lilla goos:) <3

"Mamma jag älskar dig lika mycket som jordgubbar" :)

Det värmer då mitt barn säger så!

DU är det absoluta bästa som hänt mig Meya ! <3

4 år med dig, nästan 5 (9månader i magen)

Dagen då du kom, det var första dagen på mitt nya liv, som mamma! <3


Peace!

Av Josefin Vestlund - 17 juni 2010 22:18

Idag har jag jobbat från halv 8 till 8 nu ikväll. gick bra :)

Är dock rätt trött nu då ja ska upp kl6 imorgon oxå :/

Meyagumman sov då jag kom hem från jobbet :) skönt, hon som inte är van att vakna kl 6, hon sover helst till 9 om hon får :)

Imorgon blir de mys efter jobbet, slutar 16.30 :)

Har dock inte så mycket mer att skriva just nu .. Hoppas på mer imorgon :)


Godnatt mina nära och kära!


/ Josefin  

Presentation

Jag heter Josefin och är 21 år, gift med Honar snart 23 och har världens bästa dotter Meya Emine som är 5 år. Här kan du läsa om vårt liv, vår kamp efter meyas hjärt/andningsstopp den 11 Juli 2010 som gjorde att Meya fick en svår hjärnskada.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards