Meyasmamma

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

4 Juni

Av Josefin Vestlund - 4 juni 2011 17:37

Hejsan :)

Känner att jag måste ta mig lite tid till att uppdatera bloggen!

blir ju tråkigt då man kollar in på en blogg då man aldrig får se nått nytt skrivet...

Nu är jag sjukskriven i 7 veckor... så jag ska försöka ta tag i bloggandet :)


Jag har opererat mig, gjort en gastric bypass !

Viktoperation...

den 30e lades jag in och  jag var så himla nervös... tur jag hade min vän Minna med mig. som oxå skulle göra samma sak!

den 31a så opererades jag och det gick bra allting.

den 2askrevs ja ut.. så nu har jag varit hemma i 2 dagar.. svårt att få i sig all mat.. mer kan ni läsa lite senare i min viktblogg som jag ska öppna när jag känner mig mogen för det! ( har en blogg med lösen på ).


Jag saknade min familj så otroligt mkt då jag var borta och mest av allt Meya såklart... men hon var ju upp till mig på onsdagen :) <3

jag ser jättestora framsteg hos Meya på dessa dagar.. hon är liksom, hmm..

Kolar runt bättre och följer otroligt bra med ögonen! vrider huvudet bra efter hur vi pratar eller går..

 sen så håller hon på med händerna upp i ansiktet och med händerna på varandra.. :) helt otroligt.. mitt lilla hjärta! <3


PUsss på er mina vänner <3 / Jossan



 
 
Anna

Anna

13 juni 2011 20:09

Grattis Meya på födelsedagen! Hoppas att du fick en fin dag.
MVH Anna

http://www.maxis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Vestlund - 6 juli 2011 00:50

Sådär mina vänner! Jag Byter blogg för ett tag. får se hur länge det håller men anledningen till att jag byter är att jag lättare kan uppdatera bloggen både med bilder och text.. och det är via min iphone, som jag bär med mig överallt.. vilket gör ...

Av Josefin Vestlund - 5 juli 2011 13:41

Här kan ni få ett smakprov ! http://meyasmamma.spotlife.se/ Kanske ska byta om jag gillar den :)...

Av Josefin Vestlund - 3 juli 2011 20:30

Det blev en tripp till birsta idag.. Honar skjutsade ut oss till Clas Ohlson :) där köpte jag en cd-pärm och lite förvaringssaker! Meya fick en prinsesslåda som hon blev jätteglad över.. :) SEB gick vi till rusta och skulle kolla på tandkräm till Mey...

Av Josefin Vestlund - 3 juli 2011 08:17

Godmorgon! Sitter nu och äter en hårdbrödmacka med skinka på och ett glas juice till de! Mummms :) Meya och jag ligger och kollar på specialagent ozo :) bästa.. Idag blir det en lugn dag med massa mys.. Vill tacka mina vänner för en mysig kväll igå...

Av Josefin Vestlund - 2 juli 2011 22:39


Hej och välkommen till sundsvalls potatis! idag har vi varit och handlat gomat som vi tillagat på bästa sätt, kotlett ochklyftpotatis, sallad, gummianka, såser, smör. Men du vet vad det var gott, sen åt vi jordgubbar som vi rensat så fint, fast en de...

Presentation

Jag heter Josefin och är 21 år, gift med Honar snart 23 och har världens bästa dotter Meya Emine som är 5 år. Här kan du läsa om vårt liv, vår kamp efter meyas hjärt/andningsstopp den 11 Juli 2010 som gjorde att Meya fick en svår hjärnskada.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards