Meyasmamma

Alla inlägg under maj 2011

Av Josefin Vestlund - 29 maj 2011 08:00

Dåligt med uppdatering, jag vet!


Jag har haft fullt upp ett tag..mycket tankar och funderingar i livet...

Meya mår bra och är pigg.. dock hade hon stora kramper förra fredagen ( inte nu i fredags) men de gick bra efter att vi fått träffa läkaren...


Meya har blivit jätteduktig på att vrida huvudet efter när man pratar eller går förbi, om jag säger att hon ska kolla på något så gör hon de... hon är superduktig..

Hon älskar fortfarande att kolla på tv/film.. hon fastnar och ligger och skrattar för sig själv, förra veckan grät hon åt ngt program som var hemskt..

Lillhjärtat!


Hon har blivit jätteduktg på att äta oxå!

Smaskar i sig maten på ett helt annat sätt...

visar lite tydligare om hon inte vill ha mer eller inte gillar maten, det är dock svårt att skilja på om hon inte gillar den eller är mätt..


Vi har äntligen fått bilstolen!!!! =) ( i onsdags)

Så vi tog premiärturen med bilen! =)

de gick ba och hon satt bra i den..

( bara 6 månader efter utprovning! )

men men , den som väntar på ngt gott, väntar ALLTID för länge ;)


  Kärlek! <3

Av Josefin Vestlund - 16 maj 2011 02:01

   Lilla lilla hjärtat! kan inte förstå vad som egentligen har hänt, vad din lilla kropp fått gått igenom! vad jag har gått igenom!

En livskris som ingen önskar någon!

Snart har det gått 1 år sedan allt hände!

Detta suger rent ut sagt balle!

HATAR det som hände, finns inga ord för de heller..

Önskar att man kunde spola tillbaka tiden..

Dock är jag väldigt tacksam och stolt över Meya som är så otroligt stark, som har tagit sig tillbaka till livet. opererats ett antal gånger! kylts ner till 33 grader..

varit så spastisk.. legat å svettats som en gris dygnet runt.. mitt lilla hjärta vad du fått stå ut!

Dock är jag glad att Meya mår bra idag! hon lever ändå ett liv som är bra även om de kunde bli bättre!

meya är glad och mer mé på ett helt annat sätt!

ÄLSKAR DIG MITT BARN! <3 oavsett hur du är!

Av Josefin Vestlund - 6 maj 2011 02:17

  Mycket pyssel med huset, det är mycket att göra i trädgården :) men såhär ser de iaf ut på framsidan av huset just nu :)


Lite dåligt med uppdatering , jag vet! men den som väntar på ngt gott ;) väntar alltid för länge, i know ;)

Presentation

Jag heter Josefin och är 21 år, gift med Honar snart 23 och har världens bästa dotter Meya Emine som är 5 år. Här kan du läsa om vårt liv, vår kamp efter meyas hjärt/andningsstopp den 11 Juli 2010 som gjorde att Meya fick en svår hjärnskada.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards