Meyasmamma

Alla inlägg under april 2011

Av Josefin Vestlund - 10 april 2011 05:49

Hej!

Jag jobbar natten i natt också. Svintrött och längtar som en gris till sängen! Imorseigick jag och la mig kl 7 direkt då ja slutade. Sov till 11.11 då höll jag på att kissa på mig.. Då ja kom ut så hade mormor , morfar å christer kommit hit J så ja kunde ju inte somna om.. Så ja myste lite med min kära dotter och fikade med mormor o dom. Meya är sjukis… har haft svårt att andas till och från idag och är inte alls pigg.. Feber å skit å jätteslö..  Igår den 8/4 fyllde min syster 29år. Så jag åkte och grattade henne idag åkte dit till halv2 och träffade lite folk och fikade gofika.. Lekte med Felix Aprilia och mosters lilla älskling RONJA! Hon körde slut på mig :P haha men de gillar vi ;) slutade med att jag fick äta grillat hos syster och åkte hem så ja kom hem strax efter 20.00 och då hoppade jag direkt i säng för att sova innan jobb 22 =) Det var meningen att meya skulle följa med på kalaset men hon är ju inge pigg så vi får åka dit en annan dag!

Meya har vaknat flera gånger i natt. haft svårt att andas =/

Hoppas hon mår bättre idag än igår och att hon får bli frisk!

Mammas lilla hjärta! <3

Söndag idag, ja och jag lovar, jag ska sova skitlänge... och jäklar om nån väcker mig, jag vill sova tills ja själv vaknar! Thats it !!!

Dryga timmen kvar, sen SOVA! de gillar vi!

Älskar min familj mest av allt!

Honar <3 Meya



Av Josefin Vestlund - 9 april 2011 05:03

Jag glömde att jag skulla lägga in nån bild! sorry, men dom kommer nu :)

Första bilden är från furuvik -08 el-09 kommer inte ihåg just nu..


  Här kommer en bild på vovven vår! världens busigaste!


 

Av Josefin Vestlund - 9 april 2011 04:44

Jag jobbar just nu natt 22-07 och jag börjar känns mig lite trött J därför kände jag att det kan vara dags att skriva ett till inlägg!

Måste säga att Meya fortfarande gör sina framsteg. Främst i kommunikation. Hon har visat missnöje och visar på hon är glad osv. dessutom så är hon mycket mer me i svängarna och följer med blicken och också med huvudet! Vänder huvudet efter tilltal.
Honar testade idag att springa fram och tillbaka i rummet och Meya följde med blicken och skrattade och tyckte att det var jätte kul! Desstutom så har vi varit och badat på habiliteringen idag! Vi har några övningar som vi gör där då INTE sjukgymnasten är med!

Eftersom att det var andra badet idag så var meya lite tryggare! Och kunde slappna av bättre och tyckte det var jättekul då assistent Lotta jagade oss!

Jag har idag beställt en flytdress typ från aqua produkter och med nackstöd. Går på nästan 2000kr men vad gör man inte för att vi ska kunna bada på andra ställen än på habben! ;) ( där finns en sådan som vi lånar när vi badar! )

Skickade för nån timme sen, iväg en beställning på strumpor, trosor och ett nattlinne! 

Även 2 kjolar till Meya !

Väntar på min onepiece-dress som jag hoppas kommer nu i veckan! :)

Av Josefin Vestlund - 9 april 2011 02:25

Hejsan, nu var det ett bra tag sedan jag skrev, jag har inte känt mig motiverad då jag varit förkyld, haft mkt att göra å så.. Vi har ju som sagt skaffat hund som har tagit jättestor tid av vårt liv..

Först och främst så ska vi se till att Meya ska må så bra som möjligt och sedan måste vi se till att hunden får sitt. Kan medge att detta tagit stryk på mig då jag knappt orkat ta hand om mig själv… Men vi kämpar på! / Josefin


  

Presentation

Jag heter Josefin och är 21 år, gift med Honar snart 23 och har världens bästa dotter Meya Emine som är 5 år. Här kan du läsa om vårt liv, vår kamp efter meyas hjärt/andningsstopp den 11 Juli 2010 som gjorde att Meya fick en svår hjärnskada.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards