Meyasmamma

Alla inlägg under juni 2011

Av Josefin Vestlund - 30 juni 2011 23:19

Nu testar jag att blogga i min iphone;)Därför jag inte bloggarför att de tar sån tid att gå in på datorn ..Så nu kanske jag kan sköta det bättre via iphonen :) vi får väl se!Upp till bevis!

Av Josefin Vestlund - 30 juni 2011 23:08

Jag har planterat blommor ute på framsidan i blomlådorna :) och vart jättenöjd :)

  Sådär blev resultatet! :) nice!

Av Josefin Vestlund - 30 juni 2011 22:39

Jaha, då va man här igen då.. haft fullt upp efter min operation..

Tiden har gått åt till att bara njuta av ledigheten ( sjukskrivningen) och till att äta , äta och åter äta! och däremellan planera mat..

Jag har inte haft så ont efter operationen, de var en vecka efter op.. sen var de ingenting. såren är läkta och allt känns bra :)

Jag kan äta precis som förr men inte lika mkt bara! och de känns superbra :)

Jag har gått ner 17kg nu sen operationen, jätteskönt verkligen! längtar tills jag är framme vid mitt mål. :) ca 20kg dit :)


Ska ta tag i träningen och fortsätta simma nu oxå då såren är läkta :)


och i bloggandet :) jag tänker att de är jobbigare än va de är.. och tror hela tiden att jag måste skriva om Meya.. men har kommit på mig själv att jag inte alltid måste göra de :) men hon är ju mit liv! så de är ju de bästa jag har att skriva om! <3



Lillhjärtat har fyllt 5 år oxå :)

de firade vi med släkten! Meya tyckte de va jättekul! och fick många presenter! <3 Tack alla! <3


 

Bjuder på en bild.. dock liggandes ;) kram på er

Av Josefin Vestlund - 4 juni 2011 17:37

Hejsan :)

Känner att jag måste ta mig lite tid till att uppdatera bloggen!

blir ju tråkigt då man kollar in på en blogg då man aldrig får se nått nytt skrivet...

Nu är jag sjukskriven i 7 veckor... så jag ska försöka ta tag i bloggandet :)


Jag har opererat mig, gjort en gastric bypass !

Viktoperation...

den 30e lades jag in och  jag var så himla nervös... tur jag hade min vän Minna med mig. som oxå skulle göra samma sak!

den 31a så opererades jag och det gick bra allting.

den 2askrevs ja ut.. så nu har jag varit hemma i 2 dagar.. svårt att få i sig all mat.. mer kan ni läsa lite senare i min viktblogg som jag ska öppna när jag känner mig mogen för det! ( har en blogg med lösen på ).


Jag saknade min familj så otroligt mkt då jag var borta och mest av allt Meya såklart... men hon var ju upp till mig på onsdagen :) <3

jag ser jättestora framsteg hos Meya på dessa dagar.. hon är liksom, hmm..

Kolar runt bättre och följer otroligt bra med ögonen! vrider huvudet bra efter hur vi pratar eller går..

 sen så håller hon på med händerna upp i ansiktet och med händerna på varandra.. :) helt otroligt.. mitt lilla hjärta! <3


PUsss på er mina vänner <3 / Jossan



Presentation

Jag heter Josefin och är 21 år, gift med Honar snart 23 och har världens bästa dotter Meya Emine som är 5 år. Här kan du läsa om vårt liv, vår kamp efter meyas hjärt/andningsstopp den 11 Juli 2010 som gjorde att Meya fick en svår hjärnskada.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards