Meyasmamma

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Josefin Vestlund - 1 juli 2011 18:55

Har ju som ni ser tagit bort lösenordet på bloggen och öppnar upp den för allmänheten!


Har fixat över lite bilder från Iphonen :) som jag tänkte visa upp :)

  Jag och Theres, min bästa vän! Partyy!   Bobby, 6 månader :)   Bobby har fått ett hus av husse! <3   Diplom vi fick efter valpkursen! <3 :) Stolt   Var och matade ankorna i tisdags.. Innan var de lite bad i sidsjön :)   Bobby ! <3   vackraste! <3 Meya   Jag älskar dig! <3

Av Josefin Vestlund - 1 juli 2011 13:45

Idag fyller världens bästa theres Persson 20 år! Och vi vill önska henne en superbra födelsedag! Snart bär de av till birsta och sen hem till fam Persson på besök!

Av Josefin Vestlund - 1 juli 2011 10:06

Halloj !Självklart att de skulle regna och åska idag då... Jag vaknade halv 10 och tänkte gå in och mysa med Meya. Men hon hade precis somnat för hon hade varit vaken sen halv 2... Fattar inte varför? Gör det har aldrig hänt förut.. Lillgumman! Älsklingen klev upp i natt så han ligger bredvid henne och myser han med! Själv ligger jag i sängen och gör inte ett skit... Ska snart kliva upp och göra lite nytta.. Tänkte dra ihop en köttfärspaj och en köttgryta :) mums.. Bobby ligger ute i sin hundkoja och sover... Hoppas han vill sova länge... Hatar regn då man har hund! ;) Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta igång med matlagningen! Eller först ska jag äta frukost kanske ;)Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Josefin och är 21 år, gift med Honar snart 23 och har världens bästa dotter Meya Emine som är 5 år. Här kan du läsa om vårt liv, vår kamp efter meyas hjärt/andningsstopp den 11 Juli 2010 som gjorde att Meya fick en svår hjärnskada.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards