Meyasmamma

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Josefin Vestlund - 3 juli 2011 20:30

Det blev en tripp till birsta idag.. Honar skjutsade ut oss till Clas Ohlson :) där köpte jag en cd-pärm och lite förvaringssaker! Meya fick en prinsesslåda som hon blev jätteglad över.. :) SEB gick vi till rusta och skulle kolla på tandkräm till Meya.. Hon gillar inte bamses nya med mild mint.. De ska vara den med godissmak :) men den fanns inte :/ så få fick Meya en ny tandborste som hon fick välja själv och hon valde en tillMig och Honar oxå :) hon gick en tandborstmugg och ett fodral :) lila :) jättenöjd tjej :) Nu har hon precis somnat och jag kollar på AFV :)Imorgon ska vi kolla på bil och förmodligen beställa en :) godnatt o kram

Av Josefin Vestlund - 3 juli 2011 08:17

Godmorgon! Sitter nu och äter en hårdbrödmacka med skinka på och ett glas juice till de! Mummms :) Meya och jag ligger och kollar på specialagent ozo :) bästa.. Idag blir det en lugn dag med massa mys.. Vill tacka mina vänner för en mysig kväll igår! God mat och gott sällskap :) då spelar de ingen roll att jag fick stå ute i regnet och grilla ;)Pöss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Josefin och är 21 år, gift med Honar snart 23 och har världens bästa dotter Meya Emine som är 5 år. Här kan du läsa om vårt liv, vår kamp efter meyas hjärt/andningsstopp den 11 Juli 2010 som gjorde att Meya fick en svår hjärnskada.

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards